F.A.Q. (Ofte stillede spørgsmål)
1. Hvordan opretter jeg mig som bruger?
Du kan ikke selv oprette dig som bruger. Du bliver automatisk oprettet som bruger, når du bliver registreret hos en af vores forhandlere.
2. Min adgangskode virker ikke.
Har du glemt din adgangskode, kan du lave et nyt her.
3. Jeg har ikke modtaget en SMS kode.
Hvis du ikke har modtaget en SMS kode, kan du kontakte os på kontakt@smykkeboksen.dk
4. Mine oplysninger på min profil er ikke korrekte.
Oplever du, dine oplysninger på smykker eller personlige oplysninger ikke stemmer overens, kan du kontakte os på kontakt@smykkeboksen.dk.
5. Mine smykker er ikke længere på min profil.
Hvis du har meldt et smykke solgt, vil det ikke længere vises på din profil. Såfremt du ikke har solgt det, og det ikke er at finde, bedes du kontake os på kontakt@smykkeboksen.dk.
6. Jeg har mistet mit smykke.
I tilfælde af du mister et smykke, skal du melde det stjålet på din profil.
7. Hvad er cookies?
Cookies gør det nemmere for dig at bruge vores hjemmeside. Læs mere om cookies.
8. Hvem har adgang til mine profiloplysninger?
Vil du læse mere om vores persondatapolitik, kan du klikke her.